Alcol e menores

Unha campaña pide implicarse fronte ao alcol en menores.
A FAD convida a través de “Benvidos ao treito” para percorrer o camiño que vai do “devandito” ao “feito”
Non pedir o DNI para vender alcol, repartir ” likes” ás fotos das bebedeiras do fin de semana colgadas nas redes sociais, ou mirar para outro lado ao ver a rapaces bebendo nun parque, son pequenos xestos que poden parecer insignificantes pero que indican o escaso grao de compromiso da sociedade ante o consumo en menores.
Precisamente para implicar a toda a sociedade fronte a este problema a Fundación de Axuda á Drogadicción ( FAD) lanzou a campaña que baixo o lema “Benvidos ao treito” convida a percorrer o camiño que vai do “devandito” (dicir que ningún menor debería beber alcol) ao “feito” (que ningún consuma).
Durante a presentación da campaña en rolda de prensa, o vicepresidente da FAD, Ignacio Calderón, incidiu en que o “gran obxectivo” é conseguir que “a sociedade abra os ollos” ante este problema e conseguir que pasemos de “pensar ‘non é un tema meu’` a dicir ‘que podo facer”.
Segundo os datos do Barómetro 2017 elaborado polo Centro Reina Sofía sobre Adolescencia e Mocidade, emborracharse e perder o control é un comportamento que compensa a un 40 por cento dos mozos con idades entre os 15 a 29 anos a pesar dos riscos que poida entrañar. A porcentaxe sobe ata o 42 por cento na franxa de 15 a 17 anos. Ademais, en España rexístranse unha medida de 480.000 bebedeiras de menores os fins de semana.
“Estamos a falar de nenos e nenas” que pasaron a “consumir cun patrón nórdico (5-7 copas en dúas horas), que é agarrarche unha toña de tamaño natural”, dixo Calderón, quen se preguntou se a causa está en que os rapaces teñen uns horarios de lecer moi longos.
Calderón insistiu en que hai que desterrar conceptos como que “en España as celebracións sempre deben ser con bebedeiras ou que un ‘ güisquito’ é cardiovascular” e subliña que sobre estas cuestións na FAD están “moi decididos a cambiar o rumbo”.
E iso só conséguese cunha “batería” de accións, ás que “nunca pode substituír unha lei”, que, segundo recoñeceu, sería difícil de aplicar nun país que ten unha festa cada 14 minutos aproximadamente. A campaña da FAD diríxese á poboación en xeral, aínda que apela directamente a todos os grupos de influencia sobre os menores, incluídos eles mesmos.
O director creativo da axencia de publicidade que leva a campaña, Óscar Martínez, indicou que con ela chámase á acción ás familias, docentes, distribuidores, produtores de bebidas alcohólicas e ” celebrities” á vez que se propoñen accións concretas para levar a cabo. “Hai que empezar a deixar de dicir o que fariamos e empezar a facelo todos xuntos”, gabia Martínez. A campaña, que permanecerá activa o próximos seis meses, consta dunha web, www.eltrecho.com e anuncios en prensa, radio, televisión e redes sociais.
Calderón fai un chamamento a adherirse ao manifesto “A sociedade civil ante o consumo de alcol en menores”, unha declaración elaborada pola FAD e 40 entidades máis, a través da web www.eltrecho.com.

Fonte: Periodico Atlántico

Deixar un comentario

O teu enderezo electrónico non se publicará